Jump to content

Sign up to DumaOS Insiders


Recommended Posts

46 minutes ago, nora said:

désoler les mec mais j'ai renplis 2 ou 3 fois le questionnaire pour dumasos insider et toujour rien j'ai loupé quelque chose ? désolé pour ce message . 

Nous devons ajouter manuellement des personnes, de sorte que la confirmation des nouveaux candidats peut prendre quelques heures.

Avez-vous mis le nom de votre forum sous "nora"?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Netduma Alex said:

Woah look at those insiders badges appearing. Very classy.

There have been some usernames submitted that don't match up to anybody on the forum, so if you signed up and you don't get a badge by the end of today, let us know!

It's soooo prettyyyyyy! 😮

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Netduma Alex said:

Nous devons ajouter des personnes, de sorte que la confirmation des nouveaux candidats puisse prendre quelques heures.

Avez-vous le nom de votre forum sous "nora"?

oui oui alex mais je vais attendre merci de ta réponse . 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Netduma Alex said:

Woah look at those insiders badges appearing. Very classy.

There have been some usernames submitted that don't match up to anybody on the forum, so if you signed up and you don't get a badge by the end of today, let us know!

What badge? Not sure if it worked for me. It does say “DumaOS Insider” under my profile but don’t see a badge?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, CrossFitKila717 said:

What badge? Not sure if it worked for me. It does say “DumaOS Insider” under my profile but don’t see a badge?

I can see the badge. Maybe badge was the wrong word... Banner? It's a banner and you've definitely got it.

Looks like my admin banner but it's gold.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...