Jump to content

Error message


Recommended Posts

3 hours ago, marki3d said:

J'essaie donc de définir la priorité du trafic sur un port spécifique pour ma boîte Xbox. 

Screenshot_20181015-063917.png

Vous êtes sur quelle version ? Si vous êtes sur la .32 c'est un bug du firmware il est donc impossible de créer des règles personnalisées dans le traffic priorization 

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Uzumaki619 said:

Je pensais être le seul à avoir ce problème.

Toutes les personnes ayant le dernier firmware (. 32) a le bug. Normalement il sera à nouveau disponible dans le prochain firmware maintenant le problème est de savoir quand ?!! 

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

This has already been fixed so will be in the next Netgear firmware. If you downgrade you do not get the error so if you need it then you can do so. If you're doing it for CoD then DumaOS Classified Games does that already. Also the rule you put in would not work as you should not change the source ports, leave them as default.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hi,

I’m having a very similar issue to this, but I haven’t touched the source ports, left them default. I run a plex server for family, I want the traffic prioritized so I’m trying to define forwarded port as high priority, screen shots below are settings and subsequent error.

Any ideas?

prot forward.PNG

port forward error.PNG

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Headlared said:

Salut,

J'ai un problème très similaire à celui-ci, mais je n'ai pas touché les ports source, ils les ont laissés par défaut. J'exécute un serveur plex pour la famille, je veux que le trafic soit priorisé et j'essaie de définir le port transféré comme une priorité élevée. Les captures d'écran ci-dessous correspondent aux paramètres et aux erreurs suivantes.

Des idées?

prot forward.PNG

erreur de transfert de port.PNG

Impossible avec la version. 32 il faut revenir à la version précédente ou attendre mais combien de temps la est la question car netgear on vraiment du mal avec les mises à jour... 

Link to comment
Share on other sites

Thanks for the quick response.

Do you have any timelines on a fix at all? 1 month - 1 year etc? 

If I decide to revert to the previous version :

What will I be missing out on? As I assume features were added with .32

How do I revert and maintain my setup?

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...