Administrators Netduma Fraser Posted September 7, 2019 Administrators Share Posted September 7, 2019 Even if the software was completely made by us it is still on Netgear hardware so they would always have the final say in that regard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cloudwayy Posted September 25, 2019 Share Posted September 25, 2019 milestone 1.4 en vue ...... heu non ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Netduma Fraser Posted September 25, 2019 Administrators Share Posted September 25, 2019 31 minutes ago, cloudwayy said: milestone 1.4 en vue ...... heu non ! It is coming, please be patient, it's a huge upgrade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
santa78 Posted September 27, 2019 Share Posted September 27, 2019 Bonjour, Je ne suis pas sur de comprendre, comment utiliser le routeur comme modem si le XR500 na pas de port fibre ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nalsano_ Posted September 27, 2019 Author Share Posted September 27, 2019 40 minutes ago, santa78 said: Bonjour, Je ne suis pas sur de comprendre, comment utiliser le routeur comme modem si le XR500 na pas de port fibre? Salut Santa ont peut utiliser le xr500 comme routeur d'authentification (dhcp ou pppoe)mais pour ça il faut avoir l'ont C'est l'ont le modem Mais malheureusement sur le dhcp la qos ne fonctionne pas... On attend une nouvelle mise à jour ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
santa78 Posted September 27, 2019 Share Posted September 27, 2019 merci pour ta réponse. Que veut-eu dire par "l'ont'" ? Ha, quel dommage, je ne peux rien faire sans QOS jai +30 périphériques sur mon réseau.. PS : j'ai la livebox v4 (fibre) (If you prefer i speak english) Link to comment Share on other sites More sharing options...
santa78 Posted October 11, 2019 Share Posted October 11, 2019 any new ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Netduma Alex Posted October 11, 2019 Administrators Share Posted October 11, 2019 Well I assume you saw the DumaOS 3.0 announcement? Also I can see you're a DumaOS Insider. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.