Efootball server didnt block

Sedat

😁😁 Hangi sunucuyu seçersen seçeyim beni her zaman filtre dışındaki sunucuya atar.  Netduma efootball için çalışmıyor. Eafc ile güzel çalışır ama efootball da çalışmaz.

4 minutes ago, Fuzy said:

Tamam, coğrafi filtrede yanlış yerleştirilmiş olabilir! Sunucu bilgilerini gerçekten verirseniz yardımcı olabilir!

Sorun o değil, Şimdi hollanda sunucusunu seçtim beni frankfurt sunucusuna atıyor.

Screenshot 2023-12-29 004821.png

Screenshot 2023-12-29 005039.png

1 hour ago, Netduma Fraser said:

Bağlı olduğu modemin/yönlendiricinin modeli nedir ve bu kurulum nasıldır? DMZ, Modem/Köprü modu? TÜM cihazlar R2'ye bağlı mı?

Modemin Keenetic Hero Dsl . Netduma router olarak bağlı. Tüm cihazlar netduma üzerinden çalışır. Dmz açık.

Sadece efootball da engellemez. EAFc ile güzel çalışır.

2 hours ago, Netduma Fraser said:

Did you have the port forwarding set previously before I mentioned the DMZ? Remove all of that, reboot from the interface, close the tab, wait 4 minutes then try again please

I tried it but not work

• Administrators

There must be another server on the map when zoomed out or it can't actually be connecting you and you're actually playing, doesn't make any sense otherwise. If you disable the Geo-Filter I assume it just gets you one of the servers you don't want but appears as allowed?

24 minutes ago, Netduma Fraser said:

There must be another server on the map when zoomed out or it can't actually be connecting you and you're actually playing, doesn't make any sense otherwise. If you disable the Geo-Filter I assume it just gets you one of the servers you don't want but appears as allowed?

Resimlerde de gördüğünüz gibi geofilteri kapattığım zaman frankfurt sunucusuna bağlı olduğum görülüyor.

Screenshot 2023-12-30 004815.png

Screenshot 2023-12-30 004614.png

6 minutes ago, Netduma Fraser said:

Yukarı akışta başka bir yönlendiriciniz var mı? Eğer öyleyse, bu nasıl ayarlanır? Bu sunucunun IP'si özel olarak okunuyor ki bu çok sıra dışı

2 cihazım var biri netduma biri modem.