Jump to content

Warzone 2.0 - Geo-Filter Not Working


TheSkyscraper
 Share

Recommended Posts

  • Administrators
32 minutes ago, Kingzzy said:

I have a question, Warzone 2 matchmaking is based by region: EU, NA, PACA etc....??

Generally they do try to keep you to your region yes but sometimes you may get a different region, don't think that happens as much these days

Link to comment
Share on other sites

I had some time today and wanted to have a little fun with the Warzone2 servers. Once analyzed, listed, classified and blocked (EU servers) it is impossible for me to find a lobby. But I have a theory for finding lobbies in other regions that I will explore further this weekend (without a VPN).

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Dopam-IT_1987 said:

je t'en prie si je peux t'aider  encore une nouvelle fois c'est avec plaisir ;) belle journée 

Merci quand même mais ça ira:

“Le progrès de la connaissance se résume peut-être en une meilleure compréhension de notre ignorance.”

Link to comment
Share on other sites

A vrai dire ce qui ma donner gout c'est l'envie d'apprendre et aujourd'hui j'en suis fier et que surtout ça ma pas coûter 15 ans de ma vie.. Ciao my friend

PS: Je sais que la frustration est grande mais s'il te plait arrête de signaler des personnes en jeux juste parce que ils ont entre 20 et 25 kills...le talent n'est pas donner a tout le monde sous prétexte qu'il cheat alors que toi tu joue souvent avec un tricheur... (preuve a l'appui)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...