Cristian_yt Posted September 14, 2016 Share Posted September 14, 2016 Lo que pasa es que no me busca partida en el black ops 3 , me pone buscando partida pero no me mete a ninguna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netduma Staff Netduma Jack Posted September 14, 2016 Netduma Staff Share Posted September 14, 2016 ¡Hola, bienvenido al foro! Trate de usar el perfil COD Ultimate y ver si se puede conectar a continuación. Hi, welcome to the forum! Try using the COD Ultimate profile and see if you can connect then. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cristian_yt Posted September 14, 2016 Author Share Posted September 14, 2016 gracias,no sigue sin buscar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Netduma Fraser Posted September 15, 2016 Administrators Share Posted September 15, 2016 Por favor, después de las capturas de pantalla aquí (disculpas Es en Inglés) y estaremos en mejores condiciones para ayudar a: http://support.netduma.com/support/solutions/articles/16000022425-lag-support-instructions-to-post-en el puesto de foro- Please post the screenshots from here (apologies it is in English) and we will be better able to help: http://support.netduma.com/support/solutions/articles/16000022425-lag-support-instructions-to-post-on-the-forum- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cristian_yt Posted September 23, 2016 Author Share Posted September 23, 2016 ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Netduma Fraser Posted September 23, 2016 Administrators Share Posted September 23, 2016 Parece que usted está recibiendo un juego con no demasiado malo un ping. Puede desactivar de ping pares como se está conectando a un servidor dedicado. ¿Está utilizando el control de congestión así? Looks like you're getting a game with not too bad a ping. You can disable peer ping as you're connecting to a dedicated server. Are you using congestion control as well? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cristian_yt Posted September 23, 2016 Author Share Posted September 23, 2016 no.casi no me busca demora mucho y las partidas que me encuentra no tienen el ping que le ordene al router. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cristian_yt Posted September 24, 2016 Author Share Posted September 24, 2016 ¿Qué puedo hacer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Netduma Fraser Posted September 25, 2016 Administrators Share Posted September 25, 2016 Me resulta difícil entender la traducción. ¿Se puede publicar el resto de las capturas de pantalla hechas en el que guía por favor, y me dará una mejor idea de lo que está sucediendo. I am finding it hard to understand the translation. Can you post the rest of the screenshots asked for in that guide please & it will give me a better idea of what is happening. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.