Jump to content

Welcome to Netduma Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

Fehlkauf

• Please log in to reply
31 replies to this topic

Netduma Jack

Netduma Jack

Graphic Artist

• Administrators
  • 2,556 posts
  • Local time: 08:45 PM

Kann man auch auf der xbox one mit dem netduma einen Host erzwingen?

Das hängt davon ab, welches Spiel du spielst. Wenn du Destiny noch spielst, würde ich dir das nicht empfehlen - Destiny hat ein ziemlich zerbrechliches Serversystem. Wenn du also den falschen Server blockierst, kann das dazu führen, dass du aus Online-Diensten herauskickst.

Um einen Server in anderen Spielen zu blockieren, würden Sie Ihren Radius über den Server setzen, den Sie erzwingen möchten, den Strict-Modus einschalten und Ping Assist auf 0ms setzen. Wenn Ihr Radius sehr klein ist, können Sie nur eine Verbindung zu diesem Server herstellen.

Ich hoffe das macht Sinn :)

That depends on which game you are playing. If you are still playing Destiny I wouldn't recommend trying this - Destiny has quite a fragile server system, so if you block the wrong server it can lead to the game kicking you from online services.

To block a server in other games you would set your radius over the server you wish to force, turn on Strict Mode and keep Ping Assist at 0ms. If your radius is very small you would only be able to connect to that server.

I hope this makes sense :)

Technical support:

Fine tuning guide - How to set up your Netduma R1 quickly with optimum settings. Includes: How to get your full speeds, opening your NAT & Geo-filter settings etc.
FAQ - Includes: How to play with friends using the Geo-filter, I can't access the router control panel, Wifi keeps dropping out etc.
Wiki - Main link to the Wiki, for everything else please search here or on the forum.
Current firmware version (1.03.6) - If you are on anything below this, follow the instructions carefully to upgrade.

Any other issues please make a new thread on the forum, thank you  :)

Twitter - Facebook - YouTube - Twitch - Instagram - Steam Group - Discord

Call me joker

Call me joker

Member

• Members
  • PipPip
  • 23 posts
Ok danke .Also wenn ich alleine Spiele läuft es echt flüssig nur wenn ich mit meinem fireteam zusammen Spiele laggt es oft sehr stark

Netduma Jack

Netduma Jack

Graphic Artist

• Administrators
  • 2,556 posts

Ok danke .Also wenn ich alleine Spiele läuft es echt flüssig nur wenn ich mit meinem fireteam zusammen Spiele laggt es oft sehr stark

Stellen Sie sicher, dass Sie immer der Anführer des Feuerteams sind. Um den Geo-Filter korrekt zu nutzen, musst du immer der Party Leader in jedem Spiel sein.

Wenn Sie den Geo-Filter deaktivieren, während Sie mit Ihrem Feuerteam spielen, treten diese Probleme auf?

Make sure whenever you play you are the fireteam leader. To correctly use the Geo-Filter you always have to be the party leader in any game.

If you disable the Geo-Filter while you play with your fireteam, do these issues happen?

Technical support:

Fine tuning guide - How to set up your Netduma R1 quickly with optimum settings. Includes: How to get your full speeds, opening your NAT & Geo-filter settings etc.
FAQ - Includes: How to play with friends using the Geo-filter, I can't access the router control panel, Wifi keeps dropping out etc.
Wiki - Main link to the Wiki, for everything else please search here or on the forum.
Current firmware version (1.03.6) - If you are on anything below this, follow the instructions carefully to upgrade.

Call me joker

Call me joker

Member

• Members
  • PipPip
  • 23 posts
Ja ich bin immer der Leader und trotzdem passiert das sehr oft .der geofilter ist aktiviert

Netduma Jack

Netduma Jack

Graphic Artist

• Administrators
  • 2,556 posts

Ja ich bin immer der Leader und trotzdem passiert das sehr oft .der geofilter ist aktiviert

Nur um zu klären, in welchem Spielmodus spielst du? Spielst du Crucible, oder machst du Streiks? Möglicherweise musst du mit dem Geo-Filter spielen, wenn du in einer Party bist.

Sind Sie bei ausgeschaltetem Geo-Filter auf viel Verzögerung gestoßen? Es ist erwähnenswert, dass, wenn Ihre Erfahrung in einem bestimmten Spiel bei aktiviertem Geo-Filter schlechter ist, sollten Sie es immer ausschalten und es einfach verwenden, um Ihren Ping zu überwachen.

Just to clarify, which game mode are you playing? Are you playing Crucible, or are you doing strikes? It may be you have to play with the Geo-Filter disabled when you are in a party.

With the Geo-Filter turned off, do you encounter much lag? It's worth saying that if your experience in a particular game is worse with the Geo-Filter on, then you should always turn it off and just use it to monitor your ping.

Technical support:

Call me joker

Call me joker

Member

• Members
  • PipPip
  • 23 posts
Also ich Spiele nur Crucible ja habe das Gefühl das es oft am Spiel selber liegt. Sobald ich gegen Engländer oder Schweden spiele ist der lagg am grössten.Habe Whitelist 41 Server 38 Map 28 Auto Cloud deaktiviert Bleeding edge aktiviert ist das noch aktuell?

Netduma Jack

Netduma Jack

Graphic Artist

• Administrators
  • 2,556 posts

Also ich Spiele nur Crucible ja habe das Gefühl das es oft am Spiel selber liegt. Sobald ich gegen Engländer oder Schweden spiele ist der lagg am grössten.Habe Whitelist 41 Server 38 Map 28 Auto Cloud deaktiviert Bleeding edge aktiviert ist das noch aktuell?

Ich glaube, dass Cloud-Version auf dem neuesten Stand ist, obwohl Sie Bleeding Edge für die stabilste Version verwenden könnten.

Ich spiele Destiny 2 die ganze Zeit und ich glaube, es ist auch das Spiel. Denken Sie daran, dass die Treffererkennung hauptsächlich darauf zurückzuführen ist, dass andere Spieler zurückbleiben. Wenn Sie Spieler von weit her verbinden, werden Sie feststellen, dass sie entweder schwerer oder leichter zu töten sind.

Ich glaube, dass Destiny 2 das Server-Setup geändert hat, um weiter entfernten Spielern den Zugang zu ermöglichen, da die Anzahl der Spieler, die Destiny 2 spielen, im Moment ziemlich niedrig ist.

I believe that cloud version is up to date, though you could just use Bleeding Edge for the most stable version.

I play Destiny 2 all the time, and I believe it's the game as well. Bear in mind that hit detection is largely due to other players lagging. When you've got players from far away connecting you'll find that they're either harder or easier to kill.

I believe Destiny 2 changed their server setup to allow more distant players to join, since the amount of people playing Destiny 2 is quite low at the moment.

Technical support:

Call me joker

Call me joker

Member

• Members
  • PipPip
  • 23 posts
Ja ok danke für die Information. Alles gute noch

Call me joker

Call me joker

Member

• Members
  • PipPip
  • 23 posts
Brauche gute einstellungen für d2

Call me joker

Call me joker

Member

• Members
  • PipPip
  • 23 posts

Netduma Jack

Netduma Jack

Graphic Artist

• Administrators
  • 2,556 posts

Probiere diese:

- Strict Mode aus (deaktiviert)
- 1500km Entfernung
- 30ms Ping-Unterstützung
- 70/70 Anti-Flut
- Gerätepriorisierung zurücksetzen und anwenden
- Konsole im Hyperverkehr
- Deaktivieren Sie Deep Packet Processing in Misc Einstellungen
- Deaktivieren Sie IPv6 in den Einstellungen LAN, WAN und Misc

Try these:

- Strict Mode off (disabled)
- 1500km Distance
- 30ms Ping Assist
- 70/70 Anti-Flood
- Reset Device Prioritisation and apply
- Console in Hyper Traffic
- Disabe Deep Packet Processing in Misc settings
- Disable IPv6 in LAN, WAN and Misc settings

Technical support:

Call me joker

Call me joker

Member

• Members
  • PipPip
  • 23 posts
Ok

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users