Jump to content

Hybrid vpn

Recommended Posts

Sans vpn j'ai trouvé un game au bout de 3 essais en attendant plus de 10 min mais après je t'avoue que je n'est pas réessayer c'est trop l'attente si tu es avec des amis en plus .

La seul zone accessible en br est du côté d'Atlanta usa . Mais je ne geofilter jamais en France, Allemagne, Amsterdam je suppose que là est concentré la grande majorité des joueurs eu 

• Administrators

If you're trying to search for a game much further away then yes the search times will be longer, especially requiring a server with multiple slots - it won't want to add lots of people with high pings

Il y a plus de joueurs aux US avec des niveaux intermédiaires, voir mauvais... (Je trouve souvent des joueurs entre 5 et 10 ans LoL) Loin de comprendre le scripte de WZ... Je dirais que tu trouves plus facilement des games car la recherche est moins basée sur le SBMM/ping mais seulement sur le ping ou pas...

Je ne dis pas que c'est plus facile... mais plus cool malgré le ping élevé !

49 minutes ago, Krush said:

There are more players in the US with intermediate levels, even bad... (I often find players between 5 and 10 years old LoL) Far from understanding the script of WZ... I would say that you find games more easily because the search is less based on the SBMM/ping but only on the ping or not...

I'm not saying it's easier... but cooler despite the high ping!

As a console MP player only I agree with the above. I use VPN and Geofilter playing with US players all the time (Crossplay disabled) and lobbies feel easier. And I don't mean like a walk in the park, but easier.  I can sacrifice +100 ms for these lobbies any time. For me, as a casual player, EU lobbies even with 30 ms ping is a nightmare.

Oui ! le cross plateforme est une bonne idée dans l'ensemble mais c'est tellement source à problème  ... Pour les joueurs console !