Leonardo Godoy Nogueira Posted December 4 Share Posted December 4 Não consigo pegar adversário só outra região e outro país Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Netduma Fraser Posted December 5 Administrators Share Posted December 5 What game are you playing? What platform are you playing on and how is it connected, via ethernet or WiFi? How have you setup the Geo-Filter? Can you provide an uncropped screenshot of what you see when this happens please? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonardo Godoy Nogueira Posted December 5 Author Share Posted December 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonardo Godoy Nogueira Posted December 5 Author Share Posted December 5 Quando vou fazer busca só cai São Paulo tampo todo quero jogar somente pessoal França outra região Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Netduma Fraser Posted December 5 Administrators Share Posted December 5 It may be an incorrectly located server so I'll pass that on to be looked at. I think I mentioned in another topic that with their changes to VPN usage it may be harder to force different areas, your ping will be very high. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonardo Godoy Nogueira Posted December 5 Author Share Posted December 5 Sim tudo bem mais só não quero jogar pessoal de São Paulo quero jogar somente outra região e país isso não está deixando e as luzes Roteador não está ficando ligado direto não sei pq falhas sistema pode ser tudo isso Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Netduma Fraser Posted December 5 Administrators Share Posted December 5 You can't determine where the players are from, even if you manage to force a different area you could still get players from there connecting to it. Disable GeoLatency Disable PingAssist (set it to 0,0) Enable Strict Mode Disable Fast Search Use Simple instead of Custom radius Then restart game or wait 10 minutes (in the lobby in the game). If that doesn't work, reboot PC/Console and it should work then. Don't make any changes while you're on the game or you'll have to restart it for it to take affect. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonardo Godoy Nogueira Posted December 6 Author Share Posted December 6 E como devo resolver problemas das luzes roteador de cima dele não fica acende direto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Netduma Fraser Posted December 6 Administrators Share Posted December 6 Just to clarify, does the RGB turn on then but not right away after a reboot, setting change, playing a game etc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonardo Godoy Nogueira Posted December 6 Author Share Posted December 6 Ele não liga em cima do roteador fiz de tudo pelo painel pelo celular nada ele só piscou uma vez dois não fica ligado .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Netduma Fraser Posted December 6 Administrators Share Posted December 6 We'd had a small amount of people have this issue, did you change the RGB settings frequently? What was the last thing you did with it prior to it stopping working? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonardo Godoy Nogueira Posted December 6 Author Share Posted December 6 Reset fábrica e nada Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonardo Godoy Nogueira Posted December 6 Author Share Posted December 6 E também reset normal nada Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonardo Godoy Nogueira Posted December 6 Author Share Posted December 6 Ele não funcionou mais pode ter algum erro na atualização recente ou algum bugs fiz de tudo já nada nas configurações Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonardo Godoy Nogueira Posted December 6 Author Share Posted December 6 Ainda não estou conseguindo jogar somente pessoas outro países e região somente só aparece São Paulo para mim tempo todo mesmo eu colocando busca … Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Netduma Fraser Posted December 7 Administrators Share Posted December 7 We'll look into the RGB issue, thank you for letting us know your experience with it. You can only force the servers that you play on. You cannot determine where the other players are from or who connects to the servers. There is no possible way to do that on a server based game. It would have to be a game side change that forced people to play within their own country/region. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonardo Godoy Nogueira Posted December 7 Author Share Posted December 7 Tem possibilidade eu jogar somente com pessoas de outros estado do país sem ser do servidor que é de São Paulo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Netduma Fraser Posted December 7 Administrators Share Posted December 7 No, that is not possible. You can only force the server you play on. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonardo Godoy Nogueira Posted December 7 Author Share Posted December 7 Sim tudo bem eu moro no rio e quero jogar somente das pessoas Nordeste Brasil ou país isso não tem como Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmoreirap Posted December 7 Share Posted December 7 15 hours ago, Leonardo Godoy Nogueira said: Ainda não estou conseguindo jogar somente pessoas outro países e região somente só aparece São Paulo para mim tempo todo mesmo eu colocando busca … Fala nobre. Tambem sou brasileiro. Deixa eu te perguntar uma coisa. Qual é o seu provedor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmoreirap Posted December 7 Share Posted December 7 Aqui eu uso a Claro e se o seu tambem for esta explicado o problema pois se voce pesquisar. Recentemente o provedor da "CLARO" mudou a rota da internet dos backbone. Então quando voce conecta ao servidor de sao paulo para jogar se nao cair o server voce vai experimentar uma alta latencia. Confesso que estou muito desapontado com o Netduma R3 pois apesar de ter uma otima interface com inumeras possibilidades é ainda um produto com muitos bugs e suas correções são muito demoradas. Eu inclusive ja estou procurando um substituto para esse caro produto que me desapontou enormemente. Pra voce ter ideia eu tenho que ressetar ele todos os dias senao ele buga inclusive a minha velocidade da internet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonardo Godoy Nogueira Posted December 7 Author Share Posted December 7 NetdumaR3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonardo Godoy Nogueira Posted December 7 Author Share Posted December 7 Não estou conseguindo jogar pessoas outro estado somente eu sou Rio de Janeiro quero jogar somente jogadores Nordeste ou outros países Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonardo Godoy Nogueira Posted December 7 Author Share Posted December 7 Velocidade também está batendo baixo de mais pelo roteador sim e também não consigo jogar jogadores outros países e outra região do Brasil somente Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonardo Godoy Nogueira Posted December 7 Author Share Posted December 7 Está cheio de erro precisa corrigir totalmente se ele tem função de jogar pessoas de outro países ou região ele tem funcionar como não funciona Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts