Administrators Netduma Fraser Posted August 17, 2015 Administrators Share Posted August 17, 2015 Hey poypoy, we have sent out your replacement today Link to comment Share on other sites More sharing options...
poypoy Posted August 17, 2015 Author Share Posted August 17, 2015 hello, merci,quel était le soucis sur le netduma? Thank you,what was the worries about netduma? bye Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Netduma Fraser Posted August 18, 2015 Administrators Share Posted August 18, 2015 I'm not quite sure I understand what you mean, could you rephrase that please? Link to comment Share on other sites More sharing options...
poypoy Posted August 18, 2015 Author Share Posted August 18, 2015 hello, diagnostic de la panne du netduma que je vous ai envoyé?diagnosis of failure netduma I sent you? bye Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Netduma Fraser Posted August 18, 2015 Administrators Share Posted August 18, 2015 We haven't had a chance to look at it yet unfortunately but will let you know when we do Link to comment Share on other sites More sharing options...
romy49 Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 Bonjour, je ne sais pas si je suis dans le bon topic mais je souahiterais savoir si vous avez réussi à brancher votre TV Orange sur le Netduma ? Si oui, comment ? Si non, avez vous de la perte de débit quand le TV orange est allumée en même temps que vous jouez ? Merci de votre retour. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chive972 Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 Bonjour, je ne sais pas si je suis dans le bon topic mais je souahiterais savoir si vous avez réussi à brancher votre TV Orange sur le Netduma ? Si oui, comment ? Si non, avez vous de la perte de débit quand le TV orange est allumée en même temps que vous jouez ? Merci de votre retour. J'ai répondu sur ton topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chive972 Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 Au vu de la date du dernier post, je clos le topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.