Nany971 Posted November 10, 2018 Share Posted November 10, 2018 Quelqu’un peut m’aider svp ?avec ma configuration du netduma. D’autant plus depuis que j’ai le netduma ma connexion est passé de 500mb à 5mb c’est qu’il y un soucis quelque part. Je suis chez orange et j’ai la fibre.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Netduma Admin Posted November 11, 2018 Administrators Share Posted November 11, 2018 22 hours ago, Nany971 said: Can someone please help me with my netduma setup? Especially since I netduma my connection has gone from 500mb to 5mb is that there is a problem somewhere. I am at home and I have the fiber .. S'il vous plaît suivez ce guide: http://support.netduma.com/en/support/solutions/articles/16000076586-dumaos-optimal-settings-guide-speeds Je vais aussi supprimer ce fil du sous-forum francophone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nany971 Posted November 11, 2018 Author Share Posted November 11, 2018 Ok pas de soucis merci pour tout Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.