Jump to content

Welcome to Netduma Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

luz de color Naranja

• Please log in to reply
No replies to this topic

Nighthawk Pro Gaming

Nighthawk Pro Gaming

[BOT] Latest forum topics from Nighthawk Pro Gaming Community

• Moderators
  • 398 posts
  • Local time: 02:24 PM

bueno, ya que hay alguien que me puede ayudar, el enrutador es bueno lo que me pasa es que me vende una luz naranja en la entrada de rojo del enrutador como podeis ver en la foto y no hay como solucionar el problema, esa luz naranja es de la tv smartv si cambio la entrada y la pongo en el 

1,2,3, o 4 sigue saliendo la luz naranja en los demas dispositivos esta bien, e probado con cable

cat 5, cat 6 y cat 7 y con todos me sale la luz naranja la tv smartv, el pc y la ps4 todo muy bien sin problema, esta todo conectado por cable, tengo contratado de internet 1 gb / 100 los dns tanto de la tv smartv como los del enrutador los cambios y sigue igual que la luz naranja 

View the full article

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users