Jump to content

Welcome to Netduma Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!

kevo

kevo

Member Since 17 Feb 2015
Offline Last Active An hour ago
-----

Profile Feed

Photo

kevo

I hit a deer early this morning what a great way to start off the weekend
A week ago
  • ColonicBoom's Photo
    ColonicBoom
    mmm, venison for dinner ;)
    No injuries to you or your passengers I hope, I'd say the same for the deer too but I'm a realist.
    A week ago
  • kevo's Photo
    kevo
    it was a baby deer tho it died on the scene lol
    A week ago
  • RILLA au's Photo
    RILLA au
    oh dear
    A week ago
Photo

kevo

2 months left i doubt we get 2.0 before the yr is over with
A week ago
  • kevo's Photo
    kevo
    why do the same people get to beta test stuff man wtf
    A week ago
  • BOLDSHOTER's Photo
    BOLDSHOTER
    @kevo I have no Clue, probably cause they were the first people to sign up to get the router as a early adopter, before it was released to the public in 2014 think it was like 20 people as Canaries. don't quote me on the number of people as Canaries.
    A week ago
  • kevo's Photo
    kevo
    ima early adopter as well
    A week ago
Photo

kevo

tech coming to the house today they said my modem is causing the issue
2 weeks ago
  • kevo's Photo
    kevo
    they still using the sb 6141
    2 weeks ago
  • I Am MoD BoX's Photo
    I Am MoD BoX
    They still use the Puma 6 shitset
    2 weeks ago
  • kevo's Photo
    kevo
    Charter is full of b.s. lol
    2 weeks ago
Photo

kevo

after a long day of work i come home to some jacked up internet with 9% packet loss and a extra high ping i love my isp lol
4 weeks ago
  • kevo's Photo
    kevo
    im ready to move to see how good the other providers are we got a new one in our city that offer way better speeds then charter
    4 weeks ago
  • BOLDSHOTER's Photo
    BOLDSHOTER
    at least better speeds and ping would be awesome
    4 weeks ago
  • BOLDSHOTER's Photo
    BOLDSHOTER
    supposedly my Suddenlink cable provider is gonna be making the leap to switch to Fiber next year, get rid of coaxial and better ping
    4 weeks ago
Photo

kevo

gonn be rocking the A7 clan tag whenever i game
Aug 26 2017 07:27 PM
  • vincho31's Photo
    vincho31
    me too
    Aug 27 2017 11:30 AM
  • Urge's Photo
    Urge
    nice, Kev. Will do the same

    Aug 27 2017 04:12 PM
  • kankyceez's Photo
    kankyceez
    Me too!
    Aug 31 2017 12:26 PM
Photo

kevo

lat time i talk to A7 was the 15th of this month man i hope this isnt true
Aug 25 2017 11:53 PM
  • nfxcr3w's Photo
    nfxcr3w
    I hope not bro he was a top bloke :( R.I.P Brother will be missed by all your friends at netduma.
    Aug 25 2017 11:58 PM
Photo

kevo

does anybody know what will happen if i downgrade my duma firmware
Jul 26 2017 02:12 AM
  • ColonicBoom's Photo
    ColonicBoom
    1000 years of darkness.
    And may have no internet.
    don't know really, probably not recommended tho
    Jul 29 2017 01:05 AM
  • Victor-Yout's Photo
    Victor-Yout
    nothing, ive tried it
    Jul 29 2017 02:56 PM
Photo

kevo

i died in 5 shots with reactive armor lmao on a 20 ms ping server im giving up
Jul 22 2017 11:58 PM
Photo

kevo

ill br glad when we get this new update man lol
Jul 11 2017 01:24 AM
  • RabX2's Photo
    RabX2
    Yup!
    Jul 13 2017 02:06 AM
Photo

kevo

20 ms ping to a server and its laggy and im hella delayed im bout to give up
Jul 08 2017 03:59 PM
  • nffcbaz72's Photo
    nffcbaz72
    I get it all the time....given up on Iw almost...its terrible on that.
    Jul 09 2017 02:08 PM
  • RoyDavis77's Photo
    RoyDavis77
    i get 6-7ms to uk dedi and it feels like a 300ms connection only on cod games
    Jul 10 2017 06:10 PM
  • kevo's Photo
    kevo
    i ordered me another l*gb*ster i keep breaking them
    Jul 10 2017 11:46 PM