Jump to content

Welcome to Netduma Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

reglage :D

- - - - -

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
5 replies to this topic

#1
julienjalu

julienjalu

    Junior Member

  • Members
  • PipPip
  • 9 posts

Merci a Chive972 de m'avoir aider sans lui jamais je n'aurais pu aussi bien regler le netduma !! ce produit et révolutionaire je suis énormement satisfait 

 

ps au passage : il serait peut-être temps de trouver une place pour Chives972 au sein de votre entreprise parce-que il fait un enorme boulot pour la comunauter franco-phone merci a toi 

 

FINI LES BULLSHIT MAINTENANT C'EST MOI QUI LES MET MDR <3



#2
Netduma Fraser

Netduma Fraser

    Tech & Customer Support

  • Administrators
  • 18,016 posts

Fantastique ! Merci pour les commentaires


Twitter/Facebook/YouTube/Twitch/Instagram/Steam Group/Discord

 

Official R1 Support Times: 10am - 6pm BST

World Clock

Official DumaOS/XR500 Support Times: 12pm - 2am BST



If you're having Settings or Hardware issues with the XR500 please go here and login to get the number for Netgear's 24/7 support line: http://support.netgear.com/


#3
Fairehumain

Fairehumain

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 47 posts

Merci a Chive972 de m'avoir aider sans lui jamais je n'aurais pu aussi bien regler le netduma !! ce produit et révolutionaire je suis énormement satisfait 

 

ps au passage : il serait peut-être temps de trouver une place pour Chives972 au sein de votre entreprise parce-que il fait un enorme boulot pour la comunauter franco-phone merci a toi 

 

FINI LES BULLSHIT MAINTENANT C'EST MOI QUI LES MET MDR <3

content pour toi!!

je suis un earlier player.. je galere a mort.. des retards de dingues

pas tres convaincu pour ma part!!

je ne le prendrais pas si j avais su la galere que c est!!

tout le monde appelle au secours avant d etre quelque peu satisfait

en test j ai 3 exceptionnels au niveau du ping et je subis le lag fortement

meme duma activé ca change rien



#4
Netduma Fraser

Netduma Fraser

    Tech & Customer Support

  • Administrators
  • 18,016 posts

Pourriez-vous reformuler , mais quel est le problème que vous rencontrez ?

 

Could you rephrase, but what is the issue you're having?


Twitter/Facebook/YouTube/Twitch/Instagram/Steam Group/Discord

 

Official R1 Support Times: 10am - 6pm BST

World Clock

Official DumaOS/XR500 Support Times: 12pm - 2am BST



If you're having Settings or Hardware issues with the XR500 please go here and login to get the number for Netgear's 24/7 support line: http://support.netgear.com/


#5
Fairehumain

Fairehumain

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 47 posts

Pourriez-vous reformuler , mais quel est le problème que vous rencontrez ?

 

Could you rephrase, but what is the issue you're having?

hi Fraser

I follow steps to find issues ( have netduma since january ) didn t use it a lot ..only in xbox 1 with AW

.still nat strict (without duma always open)

98/5 connection .still have lag/latence

need some helps please

 

thx

ps / xbox says impossible to get  ip toredo



#6
Chive972

Chive972

    Member of Globality / Destiny 2 Competitive

  • Moderators
  • 2,178 posts

Merci à toi julienjalu :)

 

J'essaye de vous aider au mieux chaque jour et vos messages me vont droit au coeur!

 

 

Fairehumain,

 

j'ai répondu à ton topic.

 

Je clos celui-ci.