Jump to content

Welcome to Netduma Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

Livraison

- - - - -

Best Answer Netduma Fraser, 29 October 2015 - 04:38 PM

Je l'ai vérifié pour vous, si vous regardez le suivi demain, je pense qu'il aura mis à jour d'ici là

 

I have checked it for you, if you look at the tracking tomorrow I think it will have updated by then

Go to the full post »


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
9 replies to this topic

#1
dayz_67

dayz_67

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 52 posts

Bonjour,

 

Je suis un peu inquiet car j'ai fais ma commande dimanche dernier et j'ai toujours pas reçu mon Netduma ! du coup je sais pas quoi faire car quand je vais sur le site de suivis il me dis depuis le 27/10 il est au bureau de livraison. de plus c'est en anglais je sais pas dans quelle partis faut demander dans quel bureau de poste en France  ou est le colis

27/10/15 14:24 ARRIVED IN COUNTRYDELIVERY OFFICE DELIVERY OFFICE

 



#2
Chive972

Chive972

    Member of Globality / Destiny 2 Competitive

  • Moderators
  • 2,083 posts

Bonjour,

 

ne t'inquiètes pas, ta commande ne devrait pas tarder à arriver.

Dimanche n'étant pas un jour ouvré, ta commande a été prise en compte qu'à partir de lundi matin.

 

Lors de ta réception, n'hésites pas à nous solliciter si tu as besoin d'aide :)


“Don't believe everything you read on the Internet.” - Abraham LINCOLN

 

giphy.gifgiphy.gif

giphy.gif

 

Youtube channel: https://www.youtube....-gYUSg2hakzgb1g

Destiny Clan: http://destinytracke...98071/globality

Destiny Tracker: http://destinytracke...iew/ps/Chive972

Facebook Clan: https://www.facebook...lobalityOsiris/


#3
dayz_67

dayz_67

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 52 posts

ok merci chive je pense te demander de l'aide vu l'experiance que tu a avec le netduma et tous les retours positive de ton aide pour configurer corectement le netduma , car j'avoue j'ai peur de pas le configurer correctement car moi et les modem c'est pas sa , déjà avec celui que j'ai pour ma connexion internet je pige rien au menu des config lol



#4
Netduma Fraser

Netduma Fraser

    Tech & Customer Support

  • Administrators
  • 16,501 posts

If you provide me your order number I can check into it for you

 

Si vous me fournissez votre numéro de commande je peux vérifier en elle pour vous


Technical support:
 
Optimal Settings Guide - How to set up your Netduma R1 quickly with optimum settings. Includes: How to get your full speeds, opening your NAT & Geo-filter settings etc. 
Knowledge Base - All of our guides/suggestions on the Netduma router. Anything you want to know is likely answered here. 
Current firmware version (1.03.6i) - If you are on anything below this, follow the instructions carefully to upgrade.
 
Any other issues please make a new topic on the forum. Please do not create multiple topics/PMs/Social Media posts. Keep it to one topic on the forum, it will be answered. Thank you.

 

Twitter/Facebook/YouTube/Twitch/Instagram/Steam Group/Discord

 

Official Support Times: 10am - 6pm GMT

World Clock

#5
Zennon

Zennon

    Forum Legend

  • Administrators
  • 6,446 posts

dayz_67 you have sent the order number via a report which is used to report bad posts, you need to PM Fraser.

 

dayz_67 vous avez envoyé le numéro de commande par l'intermédiaire d'un rapport qui est utilisé pour signaler les mauvais messages , vous devez PM Fraser.
 



#6
dayz_67

dayz_67

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 52 posts

ok c'est bon je viens de l'envoyer



#7
Netduma Fraser

Netduma Fraser

    Tech & Customer Support

  • Administrators
  • 16,501 posts
✓  Best Answer

Je l'ai vérifié pour vous, si vous regardez le suivi demain, je pense qu'il aura mis à jour d'ici là

 

I have checked it for you, if you look at the tracking tomorrow I think it will have updated by then


Technical support:
 
Optimal Settings Guide - How to set up your Netduma R1 quickly with optimum settings. Includes: How to get your full speeds, opening your NAT & Geo-filter settings etc. 
Knowledge Base - All of our guides/suggestions on the Netduma router. Anything you want to know is likely answered here. 
Current firmware version (1.03.6i) - If you are on anything below this, follow the instructions carefully to upgrade.
 
Any other issues please make a new topic on the forum. Please do not create multiple topics/PMs/Social Media posts. Keep it to one topic on the forum, it will be answered. Thank you.

 

Twitter/Facebook/YouTube/Twitch/Instagram/Steam Group/Discord

 

Official Support Times: 10am - 6pm GMT

World Clock

#8
dayz_67

dayz_67

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 52 posts

ok thanks ^^



#9
delsievro

delsievro

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 16 posts

tinkiete days il va arriver le colis c'est serieux !!!



#10
dayz_67

dayz_67

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 52 posts

ok delsievro merci ^^