Jump to content

Welcome to Netduma Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

Connexion en dehors de la zone de recherche

- - - - - Serveur dédié Geolocalisation

Best Answer Netduma Fraser, 28 October 2015 - 12:31 PM

Aussi aller dans Paramètres> Divers . Cochez auto & saignement bord nuage, puis appliquer

Also go to settings > miscellaneous. Tick auto & bleeding edge cloud, then apply

Go to the full post »

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6 replies to this topic

tentrum

tentrum

Member

• Members
  • PipPip
  • 12 posts
J'ai une zone de recherche de 1500 km et j'ai cocher Stricte. Mais le serveur dédié de la Xbox One est à Seattle et est à 3500km de chez moi et je ne peux le bloqué. Il passe son temps à être l'hôte de mes parties malgré les notes de 2% que je lui accorde pour essayer de le bloqué. J'ai changé mes DNS de ma console pour des DNS locale pour essayer d'avoir le serveur dédié près de New-York qui est près de chez moi mais rien à faire. SEATTLE est dominant. Y a-t-il un moyen de bloquer définitivement ce serveur.

Attached Files

Netduma Crossy

Netduma Crossy

Developer

• Administrators
  • 6,436 posts

Bienvenue sur le forum Tentrum :)

Il n'y a pas moyen de bloquer définitivement le serveur , bien que vous ne devriez pas être connecté à ce parce qu'il est à l'extérieur de votre gamme de GeoFilter.

Essayez d'éteindre votre console puis attendre deux minutes de sorte qu'il n'y a rien sur le GeoFilter puis voyez si vous gardez la connexion à ce :)

Netduma Fraser

Netduma Fraser

Tech & Customer Support

• Administrators
  • 16,501 posts
✓  Best Answer

Aussi aller dans Paramètres> Divers . Cochez auto & saignement bord nuage, puis appliquer

Also go to settings > miscellaneous. Tick auto & bleeding edge cloud, then apply

Technical support:

Optimal Settings Guide - How to set up your Netduma R1 quickly with optimum settings. Includes: How to get your full speeds, opening your NAT & Geo-filter settings etc. 
Knowledge Base - All of our guides/suggestions on the Netduma router. Anything you want to know is likely answered here. 
Current firmware version (1.03.6i) - If you are on anything below this, follow the instructions carefully to upgrade.

Any other issues please make a new topic on the forum. Please do not create multiple topics/PMs/Social Media posts. Keep it to one topic on the forum, it will be answered. Thank you.

Twitter/Facebook/YouTube/Twitch/Instagram/Steam Group/Discord

Official Support Times: 10am - 6pm GMT

World Clock

tentrum

tentrum

Member

• Members
  • PipPip
  • 12 posts

Thank you.  Bleeding edge cloud n'était pas cocher. De plus j'essaierai d'éteindre la console.   Et la m.a.j  1.03.4 n'était pas faite.

Très bon service  et j'adore votre produit.  Je croyais que les serveurs dédié était la solution au lag dans les games mais au contraire.  La vrai solution c'est votre Routeur

MERCI !!!!

Chive972

Chive972

Member of Globality / Destiny 2 Competitive

• Moderators
  • 2,083 posts
Salut,

Tu peux suivre à la lettre les conseils de Fraser et Crossy.
Si tu as d'autres questions ou besoin d'une aide technique, n'hésite pas à nous solliciter :)

“Don't believe everything you read on the Internet.” - Abraham LINCOLN

giphy.gifgiphy.gif

giphy.gif

Youtube channel: https://www.youtube....-gYUSg2hakzgb1g

Destiny Clan: http://destinytracke...98071/globality

Destiny Tracker: http://destinytracke...iew/ps/Chive972

Facebook Clan: https://www.facebook...lobalityOsiris/

tentrum

tentrum

Member

• Members
  • PipPip
  • 12 posts

J'ai testé a fond hier et le problème est résolu. Je ne peux dire lequel des trois a régler le problème  (M.A.J  ,  reset console ou bleeding edge cloud )  Mais toute est PARFAIT  Merci

Netduma Fraser

Netduma Fraser

Tech & Customer Support

• Administrators
  • 16,501 posts

Fantastic as it's been resolved I'll close the thread, feel free to open another if needed :)

Fantastique comme il a été résolu Je terminerai le fil , se sentent libres d'ouvrir un autre si nécessaire :)

Technical support:

Optimal Settings Guide - How to set up your Netduma R1 quickly with optimum settings. Includes: How to get your full speeds, opening your NAT & Geo-filter settings etc. 
Knowledge Base - All of our guides/suggestions on the Netduma router. Anything you want to know is likely answered here. 
Current firmware version (1.03.6i) - If you are on anything below this, follow the instructions carefully to upgrade.

Any other issues please make a new topic on the forum. Please do not create multiple topics/PMs/Social Media posts. Keep it to one topic on the forum, it will be answered. Thank you.

Twitter/Facebook/YouTube/Twitch/Instagram/Steam Group/Discord

Official Support Times: 10am - 6pm GMT

World Clock