Jump to content

Besoin d'aide pour paramétrage


wDgks
 Share

Recommended Posts

Salut to all and good year this made plus 1an que j'utilise netduma et me suis au stream j'aimerais avoir votre retour pour une meilleure expérience de jeu j'ai la fibre jet 500/200

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Hi Daniel, are you saying you'd like optimal settings in order to start streaming? You'll want to make sure your QoS is setup correctly, this would mean starting with Anti-Bufferbloat on 'Always' at 70% for both download/upload sliders but I would suggest fine tuning it using this guide: http://support.netduma.com/support/solutions/articles/16000074717-test-your-connection

Then you'll want to give plenty of upload bandwidth to the streaming PC on Bandwidth Allocation. Finally make sure Traffic Prioritization doesn't have any custom rules and just uses DumaOS Classified Games. Are you streaming PC games or Console games? 

Link to comment
Share on other sites

Le 23/01/2019 à 19h22, Netduma Fraser a déclaré:

Bonjour Daniel, voulez-vous que les paramètres optimaux vous permettent de commencer à diffuser en continu? Vous voudrez vous assurer que votre QoS est configurée correctement, cela signifie de commencer avec Anti-Bufferbloat sur 'Toujours' à 70% pour les deux curseurs de téléchargement / téléchargement, mais je veux que la peau apparaisse avec l'aide de ce guide:  http: // support .netduma.com / support / solutions / articles / 16000074717-test-your-connection

Ensuite, vous aurez envie de donner beaucoup de bande passante de téléchargement au PC en streaming sur Allocation bande passante. Enfin, assurez-vous que la hiérarchisation du trafic n'a été été personnalisée et n'utilise que les jeux classés. Diffusez-vous des jeux Console PC ou des jeux? 

Merci Fraser je stream sur des jeux consoles  plus particulièrement du destin 2 et du Call Of Duty

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Okay see how you get on with those settings. Traffic Prioritization may interfere and prioritize the stream, you'll notice if it does because you'll probably experience quite a bit of lag and traffic prioritization will show prioritized upload packets updating extremely rapidly. If it does I would suggest you disable DumaOS Classified Games and add a manual rule for the PC - Src 1-65536 to dest 1024-65535 UDP and see if that improves it.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...