Jump to content

Welcome to Netduma Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

Nighthawk xr500 und Nighthawk sx10 gemeinsam nutzen


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1
Nighthawk Pro Gaming

Nighthawk Pro Gaming

    [BOT] Latest forum topics from Nighthawk Pro Gaming Community

  • Moderators
  • 392 posts
  • Local time: 12:25 PM

Servus

 

ICh hab mir den Nighthawk xr500 und den Switsch SX10 gekauft.

 

Nun möchte ich gerne wissen, was ich beachten muss, wenn ich diese beiden Geräte verwende.

 

Hab das Internet direkt von dem UPC Modem an den WAN Port des xr 500 gepacht und bin dann mit dem LAN 1 auf den LAN 1 des SX10 gegangen.

 

Nun soll der XR500 mein Zuhause mit WLAN versorgen und der SX10 sämtliche LAN Geräte.

 

Muss der xr500 im Router MOdus blieben oder muss ich etwas ändern ?

 

Mich irritiert momentan, das ich auf dem xr500 und dem SX10 ein QOS am Start habe und frage mich, ob sich das nicht stört ?

 

Danke für Eure Inputs.



View the full article




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users