Jump to content

Welcome to Netduma Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

Destiny 2 xbox One


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
Call me joker

Call me joker

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 posts
  • Local time: 09:19 PM
Hallo könnt ihr mir die neuesten cloud einstellungen schreiben? Habe momentan grosse Probleme mit der PvP Verbindung zb.schüsse werden nicht registriert und man bekommt verspätet schaden und noch viel mehr .muss ich was an meiner mtu machen ?

#2
Netduma Admin

Netduma Admin

    Netduma Staff

  • Administrators
  • 700 posts
  • Local time: 09:19 PM
  • LocationNetduma HQ
Hi - nein, du solltest MTU nicht einstellen müssen. Können Sie mehr erklären, was Ihr genaues Problem ist? Kannst du keine Verbindung zu Spielen herstellen?
 
Stellen Sie für Destiny sicher, dass der Strict Mode auf Ihrem Geo-Filter deaktiviert ist.
 
Um die neueste Cloud zu erhalten, gehen Sie zu> Einstellungen> Verschiedene Einstellungen und stellen Sie sicher, dass die Cloud auf "Bleeding Edge" eingestellt ist.
 
Vielen Dank
___
 
Hi - no you should not need to adjust MTU. Could you explain more what your exact problem is? Can you not connect to games?
 
For Destiny, make sure you have 'Strict Mode' disabled on your Geo-Filter.'
 
To get the latest Cloud, go to >Settings  >Miscellaneous Settings and then make sure the cloud is set to Bleeding Edge.
 
Thanks


#3
Call me joker

Call me joker

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 posts
  • Local time: 09:19 PM
Ok ja wie gesagt die Verbindung ist halt sehr schlecht. Also raus fliegen tu ich nicht .

#4
Netduma Admin

Netduma Admin

    Netduma Staff

  • Administrators
  • 700 posts
  • Local time: 09:19 PM
  • LocationNetduma HQ

Ok - bitte könntest du die Änderungen, die ich oben empfohlen habe, ausprobieren und sehen, ob das deine Probleme löst



#5
Call me joker

Call me joker

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 posts
  • Local time: 09:19 PM
Ja habe alles schon vorher so eingestellt, ändert aber nichts.

#6
Call me joker

Call me joker

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 posts
  • Local time: 09:19 PM
Habe den netduma r1 nun wieder angeschlossen und alles läuft besser. Ihr müsst den Leuten sagen das der Netduma r1 nicht kompatibel ist mit destiny 2

#7
Call me joker

Call me joker

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 posts
  • Local time: 09:19 PM
Ich meinte abgeschlossen

#8
Netduma Jack

Netduma Jack

    Graphic Artist

  • Administrators
  • 2,748 posts
  • Local time: 09:19 PM
Werden Sie in Destiny 2 oft aus den Spielen geworfen? Welche Fehler haben Sie? Wenn du Trials spielst, würde ich empfehlen, den Geo-Filter zu deaktivieren. Du solltest nicht riskieren, getreten zu werden, wenn du das spielst, weil es so nervig ist, wenn das passiert.
 
Wenn Sie nach großartigen Crucible-Spielen suchen, sollte der Geo-Filter mit dem strikten Modus deaktiviert arbeiten. Wie spielt es für dich?
 
___________________________

Do you often get kicked out of games in Destiny 2? What errors do you get? If you're playing Trials I'd recommend disabling the Geo-Filter. You shouldn't risk getting kicked if you're playing that since it's so annoying when that happens.
 
if you're after great Crucible games the Geo-Filter should work with strict mode disabled. How does it play for you?

Technical support:

 

Fine tuning guide - How to set up your Netduma R1 quickly with optimum settings. Includes: How to get your full speeds, opening your NAT & Geo-filter settings etc.
FAQ - Includes: How to play with friends using the Geo-filter, I can't access the router control panel, Wifi keeps dropping out etc.
Wiki - Main link to the Wiki, for everything else please search here or on the forum.
Current firmware version (1.03.6) - If you are on anything below this, follow the instructions carefully to upgrade.

 

Any other issues please make a new thread on the forum, thank you  :)

 

Twitter - Facebook - YouTube - Twitch - Instagram - Steam Group - Discord





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users