Jump to content

Welcome to Netduma Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

Ww2

- - - - -

• Please log in to reply
3 replies to this topic

daniel barbette

daniel barbette

Member

• Members
  • PipPipPip
  • 88 posts
  • Local time: 08:03 AM
Salut a tous voila mon petit soucis hier quand j était en partit avec des potes donc c'est moi qui était l hôte et en milieux de parti sa nous fait quittez la partie comme si on était exclu quelqu'un aurais une idée j'ai le geofiltre actif et le serveur et dans ma zone de confort ce qui ce dire que le serveur ne sort pas de mon rayon bleu et ne change pas de place

HaBlo0

HaBlo0

Senior Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 338 posts
Salut Daniel ; ça nous est déjà arrivé aussi avec des potes, écran noir et ça remet à l'accueil. Ça ne vient pas du netduma parce qu'on jouait sur une connexion orange, c'est juste leur jeu qui pète les plombs par moment x)

Netduma Jack

Netduma Jack

Graphic Artist

• Administrators
  • 2,682 posts
  • Local time: 07:03 AM
La meilleure façon de vérifier si c'est Netduma est de supprimer le Netduma de votre configuration. Est-ce que le problème se produit encore? Si ce n'est pas le cas, essayez de connecter le Netduma et de désactiver le Geo-Filter. Est-ce que le problème se produit toujours?

Si le problème se produit même avec le Netduma supprimé alors c'est un problème avec le jeu comme HaBlo0 a dit ci-dessus :)

Best way to check if this is the Netduma is to remove the Netduma from your setup. Does the issue still happen? If it doesn't happen, try connecting the Netduma and disabling the Geo-Filter. Does the issue still occur?

If the issue happens even with the Netduma removed then it's an issue with the game like HaBlo0 said above :)

Technical support:

Fine tuning guide - How to set up your Netduma R1 quickly with optimum settings. Includes: How to get your full speeds, opening your NAT & Geo-filter settings etc.
FAQ - Includes: How to play with friends using the Geo-filter, I can't access the router control panel, Wifi keeps dropping out etc.
Wiki - Main link to the Wiki, for everything else please search here or on the forum.
Current firmware version (1.03.6) - If you are on anything below this, follow the instructions carefully to upgrade.

Any other issues please make a new thread on the forum, thank you  :)

Twitter - Facebook - YouTube - Twitch - Instagram - Steam Group - Discord

daniel barbette

daniel barbette

Member

• Members
  • PipPipPip
  • 88 posts
Ok pas de soucis sinon j'ai de très bon retours avec le netduma merci

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users