Jump to content

Welcome to Netduma Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

Xr 500 deconnection

- - - - -

  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Joke45

Joke45

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 43 posts
  • Local time: 09:39 PM

Bonjour,

j'ai des déconnexion Via  l’Ethernet et le wifi en même temps  avec mon XR 500 je ne s'est pas  comment régler mon problème.

 j'ai besoin d'aide.



#2
Netduma Fraser

Netduma Fraser

    Tech & Customer Support

  • Administrators
  • 18,296 posts
  • Local time: 08:39 PM

Nous discutons de ce problème avec Netgear et nous travaillons à le reproduire afin qu'il puisse être corrigé. Une réinitialisation d'usine permettra de résoudre votre problème jusque-là.


Twitter/Facebook/YouTube/Twitch/Instagram/Steam Group/Discord

 

Official R1 Support Times: 10am - 6pm BST

World Clock

Official DumaOS/XR500 Support Times: 12pm - 2am BST



If you're having Settings or Hardware issues with the XR500 please go here and login to get the number for Netgear's 24/7 support line: http://support.netgear.com/


#3
Joke45

Joke45

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 43 posts
  • Local time: 09:39 PM

il va avoir une mise a jour pour régler le problème ou il faut que je le renvoie  ?



#4
Netduma Fraser

Netduma Fraser

    Tech & Customer Support

  • Administrators
  • 18,296 posts
  • Local time: 08:39 PM

Il y aura une mise à jour dès que nous pourrons trouver la cause et travailler sur un correctif.


Twitter/Facebook/YouTube/Twitch/Instagram/Steam Group/Discord

 

Official R1 Support Times: 10am - 6pm BST

World Clock

Official DumaOS/XR500 Support Times: 12pm - 2am BST



If you're having Settings or Hardware issues with the XR500 please go here and login to get the number for Netgear's 24/7 support line: http://support.netgear.com/


#5
Joke45

Joke45

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 43 posts
  • Local time: 09:39 PM

C'est bien dommage. Le XR 500 est top. j’espère que le problème  sera résolue au plus vite .






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users