Jump to content

Welcome to Netduma Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

Routerlogin ?

• Please log in to reply
4 replies to this topic

Toni169

Toni169

Member

• Members
  • PipPipPip
  • 203 posts
  • Local time: 04:38 AM
Hi community
Icj weiss nicht ob das richtig ist was ich, aber muss ich mich jedesmal auf der hauptseite für dumaos jedesmal über routerlogin anmelden? Oder kann man das ausschalten? Ich weiss auch nicht genau ob ich jedesmal über routerlogin mich anmelden muss um auf den dashboard zu kommen...bei netduma musste ich 192.168.88.1 eingeben und ich war drin...müsste eigentlich bei xr500 auch so sein soweit ich das gelesen habe oder?

Netduma Fraser

Netduma Fraser

Tech & Customer Support

• Administrators
  • 19,186 posts

Je hoeft je maar één keer te registreren, het zou je daar niet mee moeten nemen, tenzij je de fabrieksinstellingen hebt gereset en de tour opnieuw hebt voltooid.

Twitter/Facebook/YouTube/Twitch/Instagram/Steam Group/Discord

Official R1 Support Times: 10am - 6pm BST

Official DumaOS/XR500 Support Times: 12pm - Midnight BST

Time Converter

If you're having Settings or Hardware issues with the XR500 please go here and login to get the number for Netgear's 24/7 support line: http://support.netgear.com/

Toni169

Toni169

Member

• Members
  • PipPipPip
  • 203 posts
Verstehe ich nicht so ganz was du meinst fraser...um auf den dashboard zu kommen muss ich immer routerlogin.com gehen und mich anmelden und komme dann erst zum dashboard von dem router...wenn ich 192.168.88.1 auf die suchleiste eintippe bekomme ich nichts..meine frage ist, wo oder wie kommt man sofort zum dashboard bzw zur seite vom router ohne mich anzumelden?

Netduma Fraser

Netduma Fraser

Tech & Customer Support

• Administrators
  • 19,186 posts

Ik ben in de war. Routerlogin.net zou u onmiddellijk moeten vragen om een login die u tijdens de initiële installatie hebt ingesteld toen de router werd ingeschakeld. Vervolgens gaat u naar de interface. Het is niet hetzelfde IP als de R1. Standaard is dit 192.168.1.1

Twitter/Facebook/YouTube/Twitch/Instagram/Steam Group/Discord

Official R1 Support Times: 10am - 6pm BST

Official DumaOS/XR500 Support Times: 12pm - Midnight BST

Time Converter

If you're having Settings or Hardware issues with the XR500 please go here and login to get the number for Netgear's 24/7 support line: http://support.netgear.com/

Toni169

Toni169

Member

• Members
  • PipPipPip
  • 203 posts
Asoo ok, dachte es wäre die gleiche ip...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users