Jump to content

Welcome to Netduma Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

Estoy conectado en iphone y de repente deja de funcionar el internet


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
juanpablorozco

juanpablorozco

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 19 posts
  • Local time: 07:05 PM
Hola, cuando estoy en mi iphone navegando por wifi de un momento a otro deja de navegar y sigue conectado a mi red, me toca poner el iphone en modo avion y quitarselo de nuevo para que vuelva a seguir navegando en internet.. alguien sabe por que y que puedo hacer?

Como puedo poner mi router de netduma en mi modem por configuracion DMZ... he visto que varias personas han escrito esto pero no entiendo la verdad, pidrian explicarme pra que sirve y como se hace?

#2
Netduma Fraser

Netduma Fraser

    Tech & Customer Support

  • Administrators
  • 18,567 posts
  • Local time: 01:05 AM

He combinado sus dos temas juntos para que pueda ser contestada en uno. Compruebe esto para el problema de WiFi (lo siento está en inglés): http://support.netdu...p-dropping-out-

 

DMZ normalmente se encuentra en la configuración de cortafuegos / seguridad en su enrutador de proveedores de servicios de Internet. Si tiene un recuadro azul en el gestor de dispositivos de Netduma, debe colocar el IP WAN que aparece allí en la DMZ. Esto ayudará con NAT. Si no tienes una caja azul, no te preocupes.

 

-------

 

I have merged your two topics together so it can be answered in one. Check this for the WiFi issue (sorry it is in English)

 

DMZ is usually located in Firewall/Security settings on your Internet Service Providers router. If you have a blue box on the Netduma device manager then you should put the WAN IP that appears there into the DMZ. This will help with NAT. If you do not have a blue box don't worry.


Twitter/Facebook/YouTube/Twitch/Instagram/Steam Group/Discord

 

Official R1 Support Times: 10am - 6pm BST

World Clock

Official DumaOS/XR500 Support Times: 12pm - 2am BST



If you're having Settings or Hardware issues with the XR500 please go here and login to get the number for Netgear's 24/7 support line: http://support.netgear.com/





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users