Jump to content

Welcome to Netduma Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

Nouveau acquéreur Netduma (petit problème de réglage )


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
Dougui971

Dougui971

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 14 posts
  • Local time: 08:42 PM
Bonjour je viens d acquérir le netduma et je n arrive pas à sauvegarder mon profil. Chaque fois que je le relance la page je constate que c est le profil de base qui est présent. J ai essayé de mettre profil Cod ultimate et j ai eu un message d erreur contact support. J'ai une connexion fibre de 500mbits mais je reçoit que 50mbits sur le netduma. Je sais cela fait beaucoup de choses. Mais la plus importante pour moi c est de pas être tout le temps obligé de remettre mon profil à chaque fois. Pourtant j ai fait remplacer le profil de charge mais dès que je reviens sur profil il y est plus que faire. Je vous remercie d'avance pour vos réponses.

#2
Netduma Fraser

Netduma Fraser

    Tech & Customer Support

  • Administrators
  • 16,294 posts
  • Local time: 07:42 PM

Bienvenue sur le forum! La page de profil affiche simplement le profil en haut de la liste. Il ne montre pas le profil actuellement chargé. Suivez ceci pour vos vitesses: 

  • Algorithme Réactif
  • 100% anti-inondation
  • Exploitation excédentaire activée
  • Réinitialiser la priorité des appareils et appliquer
  • Désactiver IPv6 dans WAN, LAN & misc
  • Désactiver le paquet profond dans misc
  • Activer le mode turbo
  • Activer le mode super turbo
  • Assurez-vous que les câbles Ethernet que vous utilisez en connectant le R1 au hub & R1 au PC sont Cat5e + / peuvent gérer vos vitesses.
  • Effectuez un test de vitesse câblé à partir d'un PC

 

-----

 

Hey, welcome to the forum! The profile page just shows the profile at the top of the list. It doesn't show the currently loaded profile. Follow this for your speeds:

  • Reactive Algorithm
  • 100% anti-flood
  • Share excess enabled
  • Reset device prioritisation & apply
  • Disable IPv6 in WAN, LAN & misc
  • Disable deep packet in misc
  • Enable turbo mode
  • Enable super turbo mode
  • Ensure the ethernet cables you're using connecting the R1 to hub & R1 to PC are Cat5e+/can handle your speeds.
  • Do a wired speed test from a PC

Technical support:
 
Optimal Settings Guide - How to set up your Netduma R1 quickly with optimum settings. Includes: How to get your full speeds, opening your NAT & Geo-filter settings etc. 
Knowledge Base - All of our guides/suggestions on the Netduma router. Anything you want to know is likely answered here. 
Current firmware version (1.03.6i) - If you are on anything below this, follow the instructions carefully to upgrade.
 
Any other issues please make a new topic on the forum. Please do not create multiple topics/PMs/Social Media posts. Keep it to one topic on the forum, it will be answered. Thank you.

 

Twitter/Facebook/YouTube/Twitch/Instagram/Steam Group/Discord

 

Official Support Times: 10am - 6pm GMT

World Clock

#3
fuzzy clam

fuzzy clam

    Forum Legend

  • Moderators
  • 3,708 posts
  • Local time: 02:42 PM
  • LocationUS - Michigan

Welcome to the forum



frustrated I just got a new NETDUMA, and I can't connect, how do I get the password for the Wi-Fi

:P





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users