Jump to content

Problème de profil


fouad ahmed

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Ouais bas je crois que les FAI ont un problème avec upload, chaque test DSL report upload instable.

J'ai pas pu tester avec ma Box mais apparemment sa touche tout le mondes.

 

Mais sa ne m'empêche pas de jouer à BO3, j'ai été jouer à Overwatch aucun souci à part quelques lags rien de bien méchant  ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Quelqu'un peut-il expliquer en anglais si possible ce que les gens d'émission ayant est? Il est très difficile de comprendre la traduction. Comme je l'ai dit précédemment, vous ne devez pas vous soucier de Bufferbloat comme il arrive seulement autour du point de saturation et à 70% anti-inondation, il ne sature pas.

 

--------

 

Can someone explain in English if possible what the issue people having is? It is very hard to understand the translation. As I said previously you do not need to worry about Bufferbloat as it only happens around the point of saturation and at 70% anti-flood it does not saturate.

Link to comment
Share on other sites

Quelqu'un peut-il expliquer en anglais si possible ce que les gens d'émission ayant est? Il est très difficile de comprendre la traduction. Comme je l'ai dit précédemment, vous ne devez pas vous soucier de Bufferbloat comme il arrive seulement autour du point de saturation et à 70% anti-inondation, il ne sature pas.

 

--------

 

Can someone explain in English if possible what the issue people having is? It is very hard to understand the translation. As I said previously you do not need to worry about Bufferbloat as it only happens around the point of saturation and at 70% anti-flood it does not saturate.

It's not a problem with the bufferbloat.

The Netduma is very insconsistent for all of us at the moment but we are all on the same ISP so we don't know if it's a problem with our connection or the router.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...